Heeft er iemand bij Bullberry besteld en wat was uw ervaring met hen?
Dannyd, sorry voor de late reactie, maar JA, dat is de juiste website.Is dit de website waar iedereen naartoe gaat?
Custom Firearms | Bullberry Barrel Works, Ltd. | United States
Rawide67.... Ik ben het helemaal met je eens. Hij had moeten stoppen met het aannemen en uitgeven van het geld van mensen als hij wist dat hij het product niet kon leveren. Ik sprak hem rond september/2024 aan de telefoon en hij vertelde me dat hij eigenlijk op zaterdag zou moeten werken om de bestellingen in te halen. Nou, waarom deed hij dat niet? Ik bezit drie Bullberry-lopen van de vorige Bullberry-eigenaar en het zijn tackdrivers. Het lijkt erop dat Troy de naam Bullberry heeft onteerd.Jaren geleden had ik een vergelijkbare situatie. Geen reactie, geen antwoord, geen terugbetaling van het bedrijf.
Tot….. ik hun kantoor van de procureur-generaal van de staat belde. Elke staat heeft een AG-kantoor, en voor zover ik weet, heeft elke AG een afdeling voor bedrijfsfraude. Hij nam uw geld, leverde geen product, klinkt voor mij als diefstal. Het is een erbarmelijk slechte bedrijfspraktijk, ervan uitgaande dat dit “bedrijf” nog steeds actief is, om de telefoon niet op te nemen, of e-mails te beantwoorden, of klanten op enigerlei wijze op de hoogte te stellen.
Ik zou niet geĂŻnteresseerd zijn in zielige verhalen over te veel bestellingen, overwerkt zijn, ik doe dit alleen in mijn vrije tijd, bla bla. Regel #1 als je in een gat zit, stop dan met graven. Stop met het aannemen van bestellingen en het doen van beloften die je niet kunt nakomen.
nitemann.... Mag ik vragen wanneer je het bericht op de Facebook-pagina van Hurricane Utah hebt geplaatst? Mag ik vragen wanneer hij jou en die andere man heeft gebeld? Troy is mij 619,00 dollar (aanbetaling) schuldig voor twee Encore-lopen. Ik heb sinds ongeveer september 2024 geen contact meer kunnen opnemen met Troy via telefoon of e-mail. Je hebt gelijk, Troy moet zijn klanten tienduizenden dollars, onderdelen en vuurwapenontvangers schuldig zijn. Ik ben niet lokaal in Hurricane, maar ik denk er nog steeds over om contact op te nemen met een lokale advocaat in Hurricane. Voor mij is het het punt van Troys acties, net zo goed als het verlies van 619,00 dollar. Bedankt voor je bericht en updateIk heb een bericht geplaatst op de Facebook-pagina van de Hurricane Utah-gemeenschap. Hij reageerde eindelijk en zei dat hij mij en een andere man zou bellen, wat hij deed. Het nummer waarvan hij me belde, was het Bullberry-nummer. Hij heeft sinds augustus niet meer gereageerd op telefoontjes. Ik weet niet zeker wat er aan de hand is, maar ik weet zeker dat hij niet op zijn oude locatie is. Hij is veel mensen geld schuldig, inclusief mij.
Ik heb de post op 28-11-24 geplaatst, kreeg verschillende reacties van lokale bewoners, maar geen enkele die echt iets opleverde. Troy antwoordde op 7-1-25 en verklaarde dat hij mij en een andere heer die dag zou bellen, wat hij ook deed.nitemann.... mag ik vragen wanneer je de post op de Facebook-pagina van Hurricane Utah hebt geplaatst? Mag ik vragen wanneer hij jou en die andere man heeft gebeld? Troy is mij 619,00 dollar schuldig (aanbetaling) voor twee Encore-lopen. Ik kan Troy sinds ongeveer september 2024 niet meer telefonisch of per e-mail bereiken. Je hebt gelijk, Troy moet zijn klanten tienduizenden dollars, onderdelen en vuurwapenontvangers schuldig zijn. Ik ben niet lokaal in Hurricane, maar ik denk er nog steeds over om contact op te nemen met een lokale advocaat in Hurricane. Voor mij is het het punt van Troys acties net zo goed als het verlies van 619,00 dollar. Bedankt voor je bericht en update
Dat is jammer, sommige staan het langer toe.Capital One zegt dat ze de kosten niet kunnen terugbetalen omdat het langer dan een jaar geleden is.
Toen ik met Troy sprak, vertelde ik hem dat hij iets op zijn website moest zetten om ons te laten weten wat er aan de hand is. Hopelijk is dit een stap in de goede richting.Dit is NU geplaatst op de Bullberry Legacy website:
Link:
UPDATE januari 2025
We nemen momenteel geen nieuwe bestellingen aan. Vanwege de grote vraag, de toeleveringsketen en het tekort aan arbeidskrachten in de afgelopen jaren zijn we achterop geraakt. Klanten die bestellingen hebben geplaatst en aanbetalingen hebben gedaan, worden zo snel mogelijk gecontacteerd. Het zal even duren om deze achterstand weg te werken, maar we zullen elke klant met huidige bestellingen behandelen. Ik ben vastbesloten om de bestellingen te honoreren, maar niet bereid om de kwaliteit op te offeren. Ik heb altijd met plezier met wapens en de mensen in de vuurwapen gemeenschap gewerkt, het is mijn vreugde en passie. Het doel is om zo snel mogelijk weer bestellingen aan te nemen.
tred1956... bedankt voor de info over de website-update van Bullberry. Ik zal Troy nooit meer vertrouwen. Hij heeft dit alleen gepost omdat hij onder druk werd gezet. Als Troy eerlijk en transparant was geweest, had hij maanden geleden wat info op zijn website geplaatst. Het lijkt erop dat hij ons geld heeft uitgegeven. Ik heb medelijden met de mensen die hem onderdelen en ontvangers hebben gestuurd. Hij geeft de hoge vraag, het tekort aan arbeidskrachten en de toeleveringsketen de schuld? Ik ben het misschien eens met de grote vraag. De meeste bedrijven werken op zaterdag of overuren om aan de grote vraag te voldoen. Dat deed ik altijd. Waarom is zijn hulp gestopt? En ik zal zijn excuus voor het tekort in de toeleveringsketen niet kopen. Ik wil zo snel mogelijk een terugbetaling van 619,00. Ik wil graag weten wanneer Troy voor het laatst een loop voor een klant heeft voltooid en verzonden. Nogmaals... bedankt voor je berichtDit is NU gepost op de Bullberry Legacy website:
Link:
UPDATE januari 2025
We nemen momenteel geen nieuwe bestellingen aan. Vanwege de grote vraag, de toeleveringsketen en het tekort aan arbeidskrachten in de afgelopen jaren zijn we achterop geraakt. Klanten die bestellingen hebben geplaatst en aanbetalingen hebben gedaan, worden zo snel mogelijk gecontacteerd. Het zal even duren om deze achterstand weg te werken, maar we zullen elke klant met huidige bestellingen aanspreken. Ik ben vastbesloten om de bestellingen te honoreren, maar niet bereid om de kwaliteit op te offeren. Ik heb altijd graag met wapens en de mensen in de vuurwapen gemeenschap gewerkt, het is mijn vreugde en passie. Het doel is om zo snel mogelijk weer bestellingen aan te nemen.
bryan....je hebt een goed punt. En bedankt voor de info die je hebt geplaatst.Zei hij of hij zijn motorfietsen, hotrod, etc. verkocht om ons terug te betalen?
Stillshooting.... Ik ben het 100% met je eens. Troy wachtte tot hij op Facebook in het nauw werd gedreven. Hij kon zich niet langer verstoppen. Het vertrouwen is geschonden. Hij is me 619,00 schuldig.Ik ben het ermee eens dat Troy's bericht op zijn website al lang geleden geplaatst had moeten worden, hij had ook met zijn klanten moeten communiceren en berichten of telefoontjes niet moeten negeren. Nu zijn zijn woorden moeilijk te geloven en is het vertrouwen geschonden.
Levi... wow, je bezit veel frames. Bent u op de hoogte van minstens drie bedrijven die Encore- en Contender-lopen bouwen?Ik bezat verschillende Bullberry loop- en kolfsets. Ben weer terug in Contenders. Bezit nog steeds 12 frames. Wilde een paar contender geweervaten en kolfsets bestellen. Ik denk dat ik nu gewoon op zoek ga naar gebruikte. Hoop echt dat het lukt.